«Marwin Brands» корхонасида тижорат директори лавозимида “Dena” сокларини иккинчи ўриндан биринчи ўринга олиб чиққан. Шу жумладан бозор улуши 14% дан 21% га ошган. Савдо ҳажми ўтган йилга нисбатан 183% га ошган.
Procter&Gamble – савдо менежери лавозимида “IV квартал 2002 йили Ўрта Осиё ва Кавказда энг баланд савдо кўрсатгичи учун сертификат соҳиби.
2017-йили август ойидан 2021-йил май ойигача SAP Ўзбекистон корхонасида савдо менежери лавозимида ишлаган. Шу пайтда қуйидаги мижозларга SAP сотишга эришилган: “Sam Antep Gilam” (SAG), Korzinka, GrandPharm, Infinbank, NBU, Kapitalbank, Promstroybank, AKFA ва ҳоказо
- Савдо воронкаси - Power Map: мижознинг қарор қабул қилиш харитасини ўрганиш - Шартномалар имзолангунча бўлган йўл харитаси - Battle card: рақиблар билан курашиш учун керак бўлган жанг харитаси
06
HR менежмент
- HR жараёнлари. - Рекрутинг асослари. - Performance менежмент. KPI формулалари. - Ходимларни ўқитиш тизимини тузиш - Ходимларнинг иш ва ривожланиш режаси (W&DP) - Лидерларни баҳолаш тизими (LAT) - Янги ходим билан суҳбат ўтказиш маҳорати (interview skills) - Қабилаларни бошқариш: тўғри корпоратив муҳит яратиш
07
Маркетинг асослари
- Рақибларга қарши жанг қилиш стратегияси. - Харидор миясининг рентгени - Нима кўрсатгичларни ўлчаш муҳим. Top of mind. - Трейд-маркетингни унумдорлигин ўлчаш математикаси - RLP дастурларини яратиш
08
Лойихаларни химоя қилиш
- Барча жамоалар лойиҳаларининг ҳимояси
04
Дистрибуция тизимини тузиш
- DSPM - Мижозларнинг маълумот базасини тузиш. Маршрутлар. - Outlet targeting тизимини жорий этиш - Дашбордларни ишлаб чикиш - Савдо ходимларининг 6 кадами - Тренерлар учун тренинглар - Retail audit тузиш тизими - Планограмма тузиш асослари. MML. Ялпи даромад. - Дистрибутор ва ишлаб чиқарувчи орасидаги муносабатлар. - Дистрибуторларнинг мотивация тизими. - Дистрибуторларга қўйиладиган талаблар
Курс дастури:
“Бизнесни даволаш” авторлик бизнес курси шахсий тажриба ва эришган натижаларим асосида тайёрланган. Курс давомида бизнесни қуришда ва уни юритишда йўл қўйиладиган хатолар, стратегия, эффективлик, савдони ошириш, мижозлар билан ишлаш, ҳисоб-китоб сиёсати ва бошқа йўналишлар бўйича батафсил тўхталиб ўтилади ва аниқ инструментлар берилади.
Ушбу курс ёрдамида ҳозирги кунгача 500дан ортиқ тадбиркорлар ўз бизнесларидаги "касаллик"ларни даволашди ва янги босыичга олиб чиқишди. Сиз учун ҳам фойдали бўлишига ишончимиз комил.
01
Стратегия тузиш
- 5С таҳлил - Стратегия тузиш ва ижро этиш тизими - Савдони ошириш 5 стратегияси
- Молия. Бизнес эгалари баланс ва P&L хисоботларини кандай ўқиш керак - Хисоб-китоб сиёсатини тузиш - Бизнес-режа тузиш - Excelда режалаштиришга ойил формулалар ўрганиш - Бюжетлаштириш - Фойда хисоблашнинг 2 услуби: P&L ва - Соф айланма капитал
Мижозларимиз
Курсларимизда турли соҳа эгалари қатнашиб, ўз бизнесларини янги босқичга олиб чиқишга эришишди
Ҳамкор брендлар
Кўп берилган саволлар
TPS Internet Nestle Colgate Heinz Щедрое Лето
Makfa Impra Oleina Dena SAP
Бизнес курс фақат жонли аудитория билан биргаликда олиб борилади. Бизнинг мақсад мижозларга максимал фойдали ўқув курсини ташкиллаш. Онлайн дарсларнинг эффекти жонли тадбирларникидан анча кам.
Бизнес курс фақат жонли аудитория билан биргаликда олиб борилади. Бизнинг мақсад мижозларга максимал фойдали ўқув курсини ташкиллаш. Онлайн дарсларнинг эффекти жонли тадбирларникидан анча кам.
Бизнес курс фақат жонли аудитория билан биргаликда олиб борилади. Бизнинг мақсад мижозларга максимал фойдали ўқув курсини ташкиллаш. Онлайн дарсларнинг эффекти жонли тадбирларникидан анча кам.
Бизнес курс фақат жонли аудитория билан биргаликда олиб борилади. Бизнинг мақсад мижозларга максимал фойдали ўқув курсини ташкиллаш. Онлайн дарсларнинг эффекти жонли тадбирларникидан анча кам.